slide show

SKRIVET: 2011-07-10, kl 18:32:46 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Putte i Parken 2011



Paramore



Ke$ha



Miss Li



The Wombats



Peter, Bjorn & John




Veronica Maggio





The Ark




Håkan Hellström


Antalet bilder på varje artist/band beror på antalet bra bilder och inte intresse.

Nu har jag suttit under eftermiddagen och redigerat bilder från Putte i Parken. Jag tog nog nästan 1000 bilder totalt, men har rensat flera hundra i efterhand. De första bilderna på Paramore och Ke$ha är tagna med Idas långzoom, därför är kvalitén annorlunda, resten är tagna med min Canon 550D + Standardobjektiv :) Jag tänkte nämligen inte ta med min kamera på Putte, det brukas inte tillåtas systemkameror nämligen (så var det inte i år förstås). Men jag ångrade mig genaste efter första dagen när jag såg alla bra tillfällen på snygga bilder på Paramore och Ke$ha. Tyvärr var det försent att ta några på dom, men alla andra grymma artister som återstod fick jag allt några godingar på ;)

Så efter fyra underbara dagar med musik är det tillbaka till vardagen. Allra bäst var The Wombats, Paramore, Ke$ha och Peter, Bjorn & John. Tack PIP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: