slide show

SKRIVET: 2011-01-10, kl 18:20:12 | PUBLICERAT I: - Blandat

Pennor ♥


Mitt tecknarmaterial

Jag har kommit fram till att jag använder ganska mycket saker när jag ritar. Har dubbelt av 2H till 6B (trippelt av HB, 2B och 4B), 7B och 8B, två pennvässare, fyra typer av sudd, tre olika "kolpennor", två olika stompf och knedgummi. Och nej - jag använder mig inte av allt. Men jag använder mig av olika saker, beroende på vad jag ritar. "Kolklossarna" (som jag kallar dom) gör till exempelt väldigt bra skäggskuggor jämfört med ritkolet. Sudden är av olika storlek och form som gör att jag använder de alla beroende på vad jag vill sudda. Mina tre svarta pennor (HB, 2B och 4B) gör finare linjer än mina andra. Så jag antar att jag behöver allt av det :)

Anyways, så kom syster kommit hit från England igår! Hängde med att hämta henne igår och hon stannar i två veckor, mycket roligt! Något mindre roligt är att jag börjar skolan imorgon, känner mig inte alls taggad. Har läxor jag ligger efter med och hela den här terminen är fullpackad med prov. Varför kan man inte mjukstarta skolstarten efter varje lov?

Jag hoppas dessutom pappa får ett nytt 16GB från Telia till min telefon idag. "12 arbetsdagar" sa dom att det skulle ta innan dom fixade mitt, det var snart en månad sen! Min Spotify Premium går ut på onsdag, och en telefon utan musik är världens undergång för mig. Screw you, Telia :(

Ska väl sätta mig med fysikläxan... ORKAR INTE! :(:(
Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: