slide show

SKRIVET: 2011-01-21, kl 20:21:23 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Live in Iceland






Jónsi hamnar på papper igen!

Då har jag gjort klart ännu en teckning! Den senaste kanske ni minns blev på min favorit Jónsi? Likaså är denna. Men ärligt talat så började jag redan med den här teckningen 13 december, men fortsatte inte på den förrän denna vecka. Blir sådär ibland att jag inte gillar det jag påbörjar men så hittar jag tillbaka till dom för jag inser att de inte såg så hemska ut i alla fall. Dessutom tror jag att det är Sigurrós (Jónsi's lillasyster) som är med på bilden... är inte helt hundra, men vem skulle det annars vara? Och nej, jag är inte så jättestolt över denna bild... men den är väl okej.

Jag låg förresten hemma igår också, hade tappat rösten helt och hållet. Men idag pallrade jag mig iväg till skolan, även om rösten var långt ifrån tillbaka. Dagen var ändå ganska slapp, så var inga problem.

Tror jag ska börja på en ny teckning, känner att inspirationen finns kvar i mig. Frågan är... vad ska jag rita?

Puss och kram.


Louise

Jag tycker att du ska rita Medina o mig, haha :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: