slide show

SKRIVET: 2011-01-06, kl 00:53:17 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Heima


Canon EOS 550D + EF-S 50mm 1.8 II
s1/64, f1.8, ISO1600


De enda bra bilderna jag har på datorn just nu är på Linn :) men imorgon ska jag faktiskt börja föra över bilder från gamla datorn till denna. Kommer ta en förbannat lång tid, men det måste ju ske någon gång.

Har nyligen kommit hem, följde Ida en bit hem förut. Hon har varit här nästan hela dagen, vilket varit jättetrevligt. Vi tog oss först en promenad till Maxi och passade på att köpa lösgodis nu när de sänkt priset en aning. Sedan blev det hem till mig och spela tv-spel i flera timmar. Vid åtta tiden så lagade vi tacos och sedan såg vi på filmen "Heima". En mycket fin och välgjord film om Sigur Rós. Jag vet inte om Ida var lika intresserad som jag förstås... :)

Nu är jag mer peppad än någonsin på att åka till Island igen! Har liksom lite svårt att förstå att jag faktiskt varit där. Känns lite overkligt. Men både bror och jag vill dit i sommar, gäller bara att tjata lite på mor och far. Har redan pratat lite med pappa och han verkar ganska intresserad på att åka dit igen... så med lite tur kanske jag blir världens lyckligaste i sommar :)

Ska hoppa in i duschen en snabbis, sedan lägger jag mig så jag orkar upp imorgon och städa mitt rum och sådant...
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: