slide show

SKRIVET: 2011-02-03, kl 19:12:19 | PUBLICERAT I: - Svart/vit

Göra gammalt till nytt


Canon EOS 550D + EF 50mm f/1.8 II
s1/83, f1.8, ISO1600


Det blir att redigera gamla bilder för min del. Har verkligen ingen inspiration och inga bra motiv för den delen heller. Positiv energi sprudlar :)

Jag sa åt mig själv för snart två timmar sedan att göra kemi, ändå så har jag inte gjort det. Hatar att jag ska vara så dålig med att plugga! Skulle ha gått till biblioteket... där finns det iaf ingen tv eller dator som distraherar mig.

Redan fredag imorgon! Tiden går så läskigt snabbt just nu... tyckte det var söndag nyss, och december nygligen, och 2009 precis. Lördag närmar sig i alla fall då jag sticker till Storstenshöjden med Hanna och Louise. Hoppas inte snön smälter bort totalt bara. Det har ju blivit vår på bara några dagar här!

Och jag är huuuuuur sugen som helst på att titta på "How to train your dragon" :( min absoluta favoritfilm som jag inte sett på en månad nu. Såg den senast med Linn runt nyår för sjätte gången. Kan bara inte få nog av den

Jag måste sätta igång och plugga nu, provet är faktiskt imorgon.
Puss och kram!


Music of the day: Jónsi - Sticks & Stones



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: