slide show

SKRIVET: 2011-02-06, kl 13:24:57 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Glida på snö







Bilder från Storstenshöjden igår! (tagna med HTC Hero)

Igår hade jag det riktigt trevligt tillsammans med Hanna och Louise i Storstenshöjden :) Åkte dit vid elva och var framme halv tolv. Sedan var det bara att köra igång med att lära Hanna åka. För att aldrig stått på ett par skidor i hela sitt liv så var hon en naturbegåvning! Efter en timme körde hon riktigt slalom, gissa om jag och Lollo var imponerade? Så vi körde till stängningstid (kl. fem) och var helt slut när vi satt i bilen på väg hem. Men det var otroligt kul, även om kroppen värker idag :)

Sen kom även Ida förbi på kvällen och vi åt lite godis och såg på Melodifestivalen (som verkligen bara blir sämre och sämre).

Och söndagar betyder förstås läxor. Fysikprov på fredag och jag ska klara av det utan problem. Sen är förstås fysik min svagaste sida och jag gillar det inte alls vilket gör allting mycket mer komplicerat! Men har i alla fall gjort några av övninguppgifterna... tar en paus nu.

Sen funderar jag på att sätta på "How to train your dragon" ikväll... börjar bli så svårt att motså filmen
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: