slide show

SKRIVET: 2011-12-29, kl 14:03:23 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Party pooper


The ultimate party pooper...

... läxorna. Alla dessa böcker befinner sig vanligtvis i mitt skåp i skolan, men under lovet var det tvunget att tömmas pga ombyggnad, så nu vilar de alla i ett hörn i mitt rum. Ungefär 50% av alla mina ämnen har jag läxor i under lovet, eller snarare prov i den kommande månaden. Nu kan man inte heller komma undan med att man "glömde" böckerna i skolan... satan också.

Kom och tänka på att jag varit dålig på "tecknar-fronten", och det är för jag inte haft tid eller inspiration. Men nu har jag återupptagit min Peter Pan-teckning som jag började med för någon månad sen. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan jag blir klar med den :)


Ellen

Haha, vad jobbigt!



Bra blogg förresten, har samma kamera som dig!

Kolla in min blogg



PUBLICERAT: 2012-01-01, 11:27:44 | URL: http://photoismydrug.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: