slide show

SKRIVET: 2011-08-30, kl 18:45:14 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

3 datorer i 1 enda rum



Bänkad vid datorn...

Känner att det är mycket nu! För det första har vi ju skolan som öser på med mer och mer läxor varje dag vilket innebär att man aldrig blir klar med dom. För det andra så har jag tusen andra grejer som måste fixas. T.ex. alla datorer i mitt rum. Jag har tre men använder endast en, de andra står kvar för att jag inte orkat tömma dom. Och att de står och tar plats och samlar damm är galet onödigt! Så idag har jag jobbat med att försöka bli av med i allla fall en och sedan försöka byta ut min skärm och mina högtalare mot min brors...
Som om inte det vore tillräckligt så måste jag fundera ut en ny koreografi till min drillgrupp, bli klar med en teckning till mammas kompis, samt all dessa läxor och hundra saker till.

Det finns helt enkelt för lite tid om dagarna :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: