slide show

SKRIVET: 2011-04-09, kl 17:35:10 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Vårpicnick







Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Ungefär såhär har min dag sett ut idag. Jag och Ida anordnade en liten picnick vid sjön (som tyvärr fortfarande är rätt så isig). Vi köpte dessutom de nya Marabou-kakorna som är fruktansvärt goda! Den som kom på att göra kakor av detta underbara godis är allt smart. Så blev det lite festis och kärleksmums också :)

Just nu städar jag faktiskt mitt skrivbord och ska så småningom ge mig på resten av rummet också. Det är liksom äckligt dammigt överallt. Kvällen spenderar jag antagligen själv med en film eller serie, rätt så mysigt :)

I morgon ska jag gå och köpa mig en putte-biljett, innan de höjer priset... Även om jag inte har lust att lägga pengar på det just nu.
Hugs!


alex

ahh , vad mysigt ! :) mums :p



PUBLICERAT: 2011-04-17, 13:56:09 | URL: http://hejsansasvejsan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: