slide show

SKRIVET: 2011-04-26, kl 20:27:11 | PUBLICERAT I: - Landskap

Två plankor på bar mark




Bilder från Trysil (HTC Hero)




Bilder från Sälen (HTC Hero)

Såhär såg det bland annat ut i helgen. Ganska ont om snö som man kan se. Tror inte att det syns, men det var som att åka i en slaskig puckelpist i varenda backe. Men jag har sagt det förr, och jag säger det igen: vädret var fullständigt underbart :)

Jag har suttit med fysiken hela eftermiddagen, förbannat tråkigt men det måste göras. Skulle velat gå ut en sväng idag, eller försöka jobba på ny design till bloggen. Så mycket jag vill få gjort, men som det inte finns tid till. Kanske blir något nästa vecka, har lite mer tid då :)

Ska göra mig en god kvällsmåltid och sedan sitta bänkad framför 6:an. Ljuvliga tisdagar
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: