slide show

SKRIVET: 2011-04-10, kl 18:50:52 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

PIP-biljett tvåtusenelva



För att vara på den säkra sidan...

Nu är den min, årets biljett till Putte i parken. Ida och jag tog oss en promenad till Nöjesbutiken och köpte en biljett (som hamna i ett sådant fint kuvär) till festivalen i sommar. Att göra av med dessa pengar var förstås inte det roligaste, men det lär nog bli värt det. Artister som Peter, Bjorn & John, Håkan Hellström, the Wombats m. fl kommer ju, och dessutom är det bara kul att det är en stor festival i denna lilla stad :) Att inte gå är att missa årets händelse. Förstår ändå inte varför jag köper min biljett tidigare när den är några hundralappar billigare...

And quess what? Endast 112 dagar återstår tills jag åker iväg till Island! Hur awesome är inte det? ;)
Hugs.


Moving to New York - The Wombats



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: