slide show

SKRIVET: 2011-04-25, kl 15:34:05 | PUBLICERAT I: - Makro

Påskhelgen


Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6
s1/60, f4.5, ISO1600


Nu är jag äntligen hemma från fem mycket underbara dagar i Sälen! Det var väldigt dåligt med snö där uppe kan jag säga. I backen fanns det bara konstsnö kvar, och underlaget var bland de sämre. Men tack vare att solen sken varje dag och temperaturen låg på +15 så befann jag mig i backen från torsdag till söndag. Var i Norge och åkte i Trysil under torsdagen medan de andra dagarna tillbringades i Tandådalen och Hundfjället. Nu är det slutåkt för säsongen, och jag längtar redan till december igen! :)

Så nu är det väl bara att sätta mig med fysiken ett tag innan jag kanske går ut en stund senare. Känns så grymt att sitta inne när det är så härligt ute! Var lite förvånad över att komma hem till gröna träd och sånt, att det blev sommar så snabbt över en helg.

Men men... fysik var det.
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: