slide show

SKRIVET: 2011-04-18, kl 21:17:42 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

En måne gjord av ost



Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6
s1/25, f5.6, ISO100


Jag försökte ta kort på månen igårkväll, men det gick inte så bra. Saknar ett makroobjektiv och att ta med ett standardobjektiv ger inte så bra resultat. Dessutom tog jag dessa bilder genom ett fönster. Men den var i alla fall stor och röd.

Tog en spontanresa till Örebro med min bror idag och letade efter jacka (inte till mig alltså). Det fanns förstås ingen som passade min kräsna bror så vi åkte hem tomhänta med mindre pengar som spenderades på Burger King och glass. Jag åkte dit i shorts och t-shirt, det var alltså riktigt varmt idag! Börjar bli sommar redan i April, how about that?

Om det går som jag tänkt mig så ska jag fotografera med Angelica i morgon, som faktiskt varit planerat i flera månader men aldrig blivit av. Hoppas det inte rinner ut i sanden igen... Kan bli några riktigt snygga bilder :)
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: