slide show

SKRIVET: 2011-04-28, kl 19:15:59 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

En eftermiddag på stan


HTC Hero

Har nygligen kommit hem från stan. Tog en mumsig glass med Ida, köpte lite nya skolsaker på Bokia och pluggade på Bibblan i två timmar. Så fort man pluggat klart med en sak (fysik) så måste man börja med något annat. Just nu är det historia som gäller för mig.

För övrigt så är det nästan sommar här i lilla Karlskoga! Träden börjar bli riktigt gröna och det är riktigt varmt :) Jag gillar det. Nej... jag älskar det! Längtar till sommaren och sommarlov. Blir mycket att göra då!
  • Jobba i fem veckor på Saab Bofors Dynamics
  • Få besök av syster från England
  • Gå på Putte i Parken
  • Resa till Island i en vecka
  • Förhoppninsvis spendera en vecka på Gotland med Linn
För att inte tala om allt annat kul som kommer hända :) Dessutom INGA läxor! Nedräkning har börjat: 42 dagar återstår.
Hugs.


Ready To Start - Arcade Fire


karro

hur fick du reda på att du hade fått sommarjobb på bofors och hur ansökte du? :) för jag ansökte via deras hemsida och jag har inte fått något svar om det överhuvudtaget!



PUBLICERAT: 2011-04-28, 19:42:26 | URL: http://explosionimitthuvud.blogg.se/
karro

sv: nä okej! men jag kom på att jag kanske inte alls sökte till dem, för jag sökte via BAE systems hemsida och det kanske inte alls är samma företag haha?!



PUBLICERAT: 2011-04-29, 14:19:10 | URL: http://explosionimitthuvud.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: