slide show

SKRIVET: 2010-09-28, kl 20:40:32 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Fancy buns?



Mumsiga bullar tagna i dåligt ljus med Canon EOS 1000D

Jag slutade klockan ett idag tack vare inställd tyska. När mammi slutade jobbet åkte vi till maxi och handlade och sedan hem för att baka bullar. Riktigt mysigt! Goda blev de också <3

Jag hann tyvärr inte göra de jag ville göra idag.
  • Börja på hemprovet i kemi
  • Gå ut och springa
  • Bli helt klart med fysiken
  • Ta några kort i det fina vädret
Det får väl bli en annan dag. Men för att ha slutat så tidigt borde jag ha kunnat gjort klart något av det, men nej... jag är för lat.

Jag längtar efter fredag just nu! Linn tar bussen hit från Stockholm och stannar över helgen. Det blir Boda Borg, massa godis, film och några fina fotografier. Jag förtjänar den helgen, faktiskt.
Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: