slide show

SKRIVET: 2010-10-28, kl 22:58:06 | PUBLICERAT I: - Svart/vit

Resfeber?


Canon EOS 1000D + EF-S 50mm 1.8 II + Närbildslins +4 HMC 58mm + Reflexskärm
s1/790, f1.8, ISO400

Nej, resfeber har jag nog inte... eller? Det kanske jag har. Men jag har liksom inte fattat riktigt att jag åker imorgon så... allt känns konstigt.

Dagen har varit stressig. Har i alla fall varit hos frissan, på stan med Ida och gjort mina läxor. Packat klart har jag inte hunnit, får ta det sista imorgon. Typ det som ska i min väska; kamera, pengar och sådant. Kul att man ska upp tio i sju imorgon, har känslan av att jag inte kommer få någon sömn inatt.

Anna-Lena har en dator och internet. Så jag antar att jag kommer kunna uppdatera mig därifrån, förhoppningsvis med lite bilder också. Annars så blir det dött här i ungefär en vecka. Men är ganska säker på att jag får tag i internet där, i England.

Nu måste jag lägga mig, om jag ska orka upp imorgon.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: