slide show

SKRIVET: 2010-10-15, kl 23:31:17 | PUBLICERAT I: - Makro

Min fredagkväll


Canon EOS 1000D + EF-S 50mm 1.8 II
s1/4096, f1.8, ISO160


Klockan är rätt så mycket och jag har precis kollar klart på "How to train your dragon". Det är faktiskt en komplicerad historia om varför jag valde att se den animerade filmen en fredagkväll som denna... Men ärligt talat så var den riktigt bra! Haha, och jag är barnslig men det har inte med saken att göra, för filmen kan mycket väl ses av vuxna. Den var ju så himla söt och bara.... fin. Det är så jag vill se den igen imorgon liksom, en mycket välgjord film som kan ses och gillas av alla. Har du inte sett den, så gör det. Kanske tycker du som jag, kanske inte.

Så mycket mer finns det inte att säga, det händer liksom inte så mycket intressant just nu som är värt att tas upp. Och jag kommer säkert uppdatera dåligt då jag måste sitta med fysik hela veckan inför ett kommande prov (mitt första på natur faktiskt). Wish me luck.

Nu hoppar jag i sängen, somnar snart.
Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: