slide show

SKRIVET: 2010-10-19, kl 22:38:20 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Att teckna


Skiss


Ifylld Hiccup, fortfarande skissad Toothless


Helt färdig Hiccup, början på detaljer med Toothless


Klar Hiccup, mer detaljer på Toothless


Klar! (tagen med systemkamera, ljuset förstör lite med skuggorna och så)

Är det inte typiskt mig? Jo, jag ritar det som intresserar mig för tillfället och självklart så är det filmen "How to train your dragon" som har gjort verkan på mig just nu. Det var riktigt kul att rita denna bilden, faktiskt. Tog mig ungefär fyra dagar. Dessutom var det en animerad bild, och jag har bara tecknat realistiska bilder på senaste tiden så det var lite av en utmaning. Men den blev helt okej, och jag hade faktiskt inte så höga förhoppningar på mig själv heller om denna. Bli dessutom inte förvånade om det kommer en till teckning med detta tema... jag fick en sådan lust att rita en till. (Bilderna är tagna med mobilen så kvalitén kan vara lite kass).
Gjorde dessutom en film med klipp från när jag rita. Det är inte så att jag är jättestolt över denna bild och ville visa hur jag gjorde, men jag tycker själv att det är intressant att se sådant. Så denna teckning fick bli testbild. Hoppas det var underhållande att se!



Musik: John Powell - Forbidden Friendship
Råkade tyvärr radera ett filmklipp som hade varit ett av de intressantare att se
.


jenny

men shiit, du e ju grym ;oo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: