slide show

SKRIVET: 2010-11-02, kl 21:08:08 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Trafford Center

Några bilder på/från Trafford Center.

Hade en riktigt bra dag igår i Manchester. Det lyxiga köpcentrumet var riktigt stort och imponerande. Jag hittade saker för säkert 2 000kr, jag höll inte riktigt koll på hur mycket pengar jag gjorde av med, haha :) Vi tittade även på "The Social Network" som var väldigt bra! Andrew Garfield var för övrigt väldigt snygg, hehehehehe. Nej men en mycket bra film, gillade den. Tror att vi var på Trafford Center i åtta timmar.
Just nu sitter jag proppmätt från den mysiga taco-middagen med Anna-Lena, Klas, Thom and Dan. Har varit iväg till White Rose köpcentrum tidigare idag med Dan och shoppat lite mer och hälsat på Anna-Lena och Lee på Zara. Köpte bara småsaker, men trevligt var det. Nu väntar jag på att Sara ska komma förbi på hälsa på, har inte träffat henne på över ett år så det ska bli kul.
Lite tråkigt att jag ska åka hem imorgon. Kommer liksom sakna min syster och alla nya vänner man skaffat. Lite skönt ska det väl också bli, saknar min mjuka säng och att inte behöva vara med min bror 24/7, haha. Så imorgon blir det att gå upp tidigt om man ska hinna med planet från Liverpool klockan 12.30.

Have a good night!
Hugs and kisses.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: