slide show

SKRIVET: 2010-11-29, kl 23:02:25 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Återseende


Canon EOS 1000D + EF-S 50mm 1.8 II + Reflexskärm 60cm
s1/2656, f1.8, ISO200


Måndagar brukar vara lite sega, men idag var den helt okej. Skolan var relativt rolig, bilden inställd (tredje veckan i rad nu), övriga lektioner väldigt lugna och hade lite skratt med mina vänner. Sedan vart det iväg till Maxi med mammi en sväng. Vid sex träffade jag William lite spontant och det blev McDonald's och en rundtur på stan med lite snöbollskrig. Blev kall och blöt, men hade det kul i alla fall. Har inte träffat William på flera månader så det var roligt. I enjoyed it.

Min far fyller år imorgon, så det blir att fira honom. Gillar inte att det är farsdag, hans födelsedag och sedan jul... så svårt att köpa presenter till pappor! Lyckligtvis så har min mor tipsat mig om en hel del i år så har klarat mig ifrån stresshandla i sista minuten.

Kom även att tänka på att jag alltid gör mina blogginlägg sent på kvällen? What's up with that?

Ska låta Sigur Rós och Jónsi strömma ur mina högtalare en stund till innan jag tar mig en varm mysig dusch.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: