slide show

SKRIVET: 2010-05-30, kl 12:57:57 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Fotoarbete


En av bilderna till fotoarbetet i skolan. Ida och Kajsa som poserar så snyggt.

Morsdag idag, har dock ingen mor att fira då hon befinner sig i England med sin vännina och hälsar på min syster. Fast William och jag har kommit fram till att han är "världens bästa mamma" så får väl fira honom senare, haha.

Igårkväll spenderade jag några timmar med Ida då vi tittade på film och lite halvt på eurovision. Mycket trevligt och återigen gick vi upp några kilo. Chips, dipp, choklad, sockerdricka... 

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, sen ska jag ut en sväng innan jag börjar dra mig mot William.
Hugs!


Emelie

Detsamma! Ja, åh saknar dig så jävla mycket, okmmer du till Sthlm något i sommar? <33



PUBLICERAT: 2010-05-30, 22:35:48 | URL: http://vilseiforvirring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: