slide show

SKRIVET: 2010-06-17, kl 13:32:36 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Slutet för 9E


Kajsa, Ida och Ellen uppklädda till Avslutningsfesten


Elin, Anton och Veronica på festen


Finklädda ganget :)


Skolavslutning


Klas och Ida


9E på Åsen :)


Anton och Johan tar ett dopp i sjön


Humorn


Sean Banan - Skaka rumpa

Då var jag utan en klass. Då var jag ute från grundskolan. Nej, det har inte riktigt gått in i mitt huvud. 9E, klassen som hade allt och ingenting. Galet vad tre år har gått snabbt! Kändes som om det var nyss jag entrade Karlbergsskolan med rädsla. Kändes som om det var nyss jag fick mitt första betyg. Kändes som om det var nyss vi var okända för varandra. Men vi har många stunder som är värda att minnas, och vi kommer göra mycket i sommar. Tack för att ni var den härligaste klassen någonsin, 9E, och för att ni gjorde gårdagen guldvärd :)

Och jag gick ut med bra betyg! 305 poäng, jag är riktigt nöjd. Nu är det sommarlov och jag ska börja med att träffa Kajsa. Se fler bilder på facebook!

Hugs på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: