slide show

SKRIVET: 2010-06-10, kl 18:10:11 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Huvudstaden


Veronica, Kajsa och Ellen på bussen


Veronica, Ellen och Ida posar vid vakten som visade sig vara en kvinna


Kajsa, Ida, Ellen och Elin. Det ultimata sexandthecity-gang


The gang :)


Hann träffa Emelie en sväng :)


9B i väntan på hemresa


Kajsa och Ida :)


Glada flickor och pojkar

Det får räcka med bilder. Det är förstås bara några få av alla de snygga bilder jag tog. (Kolla facebook)

Stockholm var verkligen hur kul som helst. Åkte vid sju på morgonen och var framme strax efter tio. Bussen släppte av oss vid slottet och vid elva gick vi på Livrustkammaren som var... intressant, eller inte. Sen var det fri tid i stan till kvart över tre, och det motsvarade cirka fyra timmar med shopping! Jag och Ida sprang runt och letade efter det vi behövde. Jag köpte byxor och en bikini, fast jag behövde shorts och solglasögon. Hann även träffa Emelie en stund vilket var mycket uppskattat. Vid halv fyra gjorde vi ett besök på Riksdagen och efter det hade vi ytterligare en och en halv timme att spendera i stan. Så jag och ganget gick till Kungshallen och käkade. Sen blev det bussen hem till Karlskoga igen, och den resan var galen till max.

Nu är det bara tre skoldagar kvar. På onsdag går jag ut nian och börjar ett nytt kapitel i mitt liv. En aning skrämmande men spännande. På onsdag blir det även paintball och åsen med klassen och på tisdag en avslutningsfest på folkhögskolan. Ska bli sjukt trevligt.

Hugs!


Emelie

Det var sjukt kul att hinnas ses igen <3



PUBLICERAT: 2010-06-11, 16:03:06 | URL: http://vilseiforvirring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: