slide show

SKRIVET: 2010-12-19, kl 21:52:13 | PUBLICERAT I: - Kameran

Två fina år


Har inget redigeringsprogram på denna dator... än.

Jag och min kamera har haft två mycket fina år tillsammans. Men nu är det dags att gå vidare! Louises syster har nämligen lånat hem min kamera för att testa den lite och (förhoppningsvis) köpa den. Om den nu blir såld så innebär det att jag går och köper mig en ny kamera imorgon. En efterlängdad Canon EOS 500D!

Och endast två och en halv skoladag återstår (!!) innan jullovet! På torsdag morgon åker jag till Sälen och stannar där över jul. Dessutom blev det nyss bestämt att jag åker upp till Östersund och stannar hos Linn över nyår, hur kul är inte det? Blir en fullspäckad avslutning på detta år :)

Sitter förresten med den nya datorn nu! (Ny och ny... jag kallar den ny iaf, och det är den jämfört med den jag hade innan) Den är verkligen 48937 gånger bättre än min gamla dator. Saknar massa program och alla saker från den gamla datorn men det fixas så småningom. Blir nog inga förflyttningar av filer förrän efter jul.

Jag ska ta och sätta mig framför tv:en och se film nu. Börjar 10.30 imorgon, asnice :)
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: