slide show

SKRIVET: 2010-12-15, kl 20:44:21 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Överraskande presenter




En mycket fin present jag fick idag.

Det har varit en bra dag måste jag säga! Gick förstås upp tidigt eftersom jag började åtta, men skolan var helt okej. Kom hem och Helén (min chef) hörde av sig och berättade att jackorna som personalen beställt hade kommit och jag och Natalie skulle dit och hämta dom, samt en julklapp! Jag undrar vad det är... ska dit på fredag efter skolan. Är den inslagen får jag förstås inte öppna den förräns julafton enligt min mor.

Drog iväg till Skranta sen i alla fall och hade avslutning med drillen. Blev lite fika och sånt där. Då kom en tjej i min och Natalies grupp och gav oss presenter! En liten påse med smått och gott, blev verkligen hur glad som helst. Det visar att folk uppskattar vad man gör. Jättesöt present som gjorde min dag.

Jag bakade dessutom pepparkakor med mammi förut, vilket var mysigt. Goda blev de också! Längtar verkligen till jul nu. Önskar det kunde gå en vecka så lovet och de där spännande dagarna innan julafton var här.

Nu sitter jag och läser på vänsterpartiet hemsida om vad de anser om betyg osv. Ska ha debatt i skolan imorgon där vi ska argumentera. Gäller att vara väl förberedd. Lite svårt att verkligen kämpa för partiets åsikter när man tycker raka motsatsen... hm.

Ha en trevlig kväll.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: