slide show

SKRIVET: 2010-04-11, kl 11:52:36 | PUBLICERAT I: - Makro

Avsluta med stil



Underbart lov! Behövde det verkligen. Därimot så skulle det gärna få vara lite längre.

Var på bio i fredags med Ida, Ellen och Kajsa. "I love you Phillip Morris". Haha, den var... ovanlig. Tror att alla vi blev en aning generade när de gick in på lite intimare saker. Jag vill bara göra klart för mig att jag har absolut ingenting emot bögar, haha! Men filmen var faktiskt lite söt. Trevlig kväll hade jag i alla fall :)

Igår var jag i Örebro och Marieberg med mammi och bro. Behövde verkligen handla lite nya saker. Och lite nya saker blev det. Jacka och byxor bland annat som jag var i stor behov av.

Idag ska jag nog hitta på något med Ida. Spendera den sista dagen på lovet så awesome som det går. Vädret är ju fantastiskt! All snö är snart borta. Några få fläckar här och där. Sommaren närmar sig!
Och det gör även Bratislava och Slovakien! 1 Maj åker jag. Mysigt.

Måste även tillägga det som hände Polen igår. Hela regeringseliten dog, bara sådär. Taskigt läge...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: